Impulstripp till Sundsvall

... det var precis det som hände idag, jag och två av tjejerna gjorde en impulstripp till Ikea och Sundsvall.. från Umeå! Jaa, det tog lite mer än 3h. Så roligt vi har haft det, helt galet! Sjunigt, pratat, skrattat och allt! Helt perfekt dag!
Började med att vi var på skolan 10.00 för att prata med studievägledaren, det tog 10 min sen gick vi och fikade. Lediga hela dagen, inget speciellt att göra, inga seminarier den här veckan bara en föreläsning imorrn... så kom jag (aaa jag :P ) på att vi kunde åka till Ikea. Nu? frågade Jelena, jaa nu sa jag. NU? Jaaaa nu!! Efter 20 min satt vi i bilen på vägen till Sundsvall.

Blev en ganska snabb tur inne på ikea, mat o sen gick vi en runda. Jag fick med mig vinglas, en korg, galgar och LJUS! Är det nån som åker ifrån ikea nångång utan att ha köpt ett enda ljus? Tror inte det!
    Men nu luktar det super gott inne på Andreas rum, så myyyyysigt.



Ska sova nu, börjar 8.30, ska vara på skolan 8.15 och börja gå hemifrån 7.45. DET känns tungt!
Go´natt

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja måste ju faktiskt säga att ja lyckades komma hem från IKEA utan ljus å dylikt :P Men de kanske va för att ja aldrig riktigt gick in i butiken.. gick bara in å köpte billig korv haha :D Göttans. Hoppas du inte fryser ihjäl där uppe!

2007-10-10 @ 20:06:53
URL: http://leijons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0