Fredagkväll, spel v.s plugg

Typiskt att jag skulle somna under filmen, mot Andreas axel med öppen mun :(  men tydligen var filmen bra! Det kan jag intyga genom att ha sett en bra bit, men har alltid problem med att hålla mig vaken av någon anledning.
     Var ute på en kort promenad efter det för att inviga jackan... och ja den höll värmen super bra! (det är bra nog kallt här om kvällarna / nätterna) sen så har jag pluggat lite, läst i en av böckerna som jag köpte igår.  Fick inte till mer än bara några sidor, för det är sååå mycket! Har till torsdag på mig att läsa ca 120sidor, så det ordnar sig!  Väntar på en tredje bok som jag beställde då de inte hade den hemma igår, och vad händer inte då vi kommit innanför dörren idag? Jo, jag får sms från Åkerbloms bokhandel om att de har fått in boken! Så jag måste ner imorrn och köpa den, då jävlar ska jag cykla. Dyrt med buss!!

 bästa köpet på länge länge.

 såhär ser Andreas ut den här fredagkvällen, chipspåse & spel... (men det är ok då man gjort så bra ifrån sig som du gjorde på tentan älskling)
...medan jag roar(?) mig med det här  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0