Första gången

Nån gång måste ju bli den första, och min var nyss. Betalade räkningar! Från mitt konto! För egna pengar! Helt själv!  Nästan så jag är lite imponerad, dock var det inte så kul då det stod på "kommande uppdrag" att 30de så dras 2500kr från mitt konto, hinner knappt få pengarna så ska de iväg igen. Sånt är livet.

     Annars mår jag jävligt illa nu, kände mig sötsugen och vad gör jag då? Jo, jag går och hämtar det jag bakat tidigare i veckan och trycker i mig allt. Hejdå Detox bollar! Hej dålig mage!
 - tomt! och de sista var inte ens goda, men kunde inte läma de stackarna.

... men det gör inget. Tänkte ta en promenad ner till stan sen då jag ska träffa tjejerna för middag, en skön promenad i solen på 5km. den du!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo men lite kul å se om man kommer in också, då kan ja känna efter om de verkligen är nåt ja skulle vilja plugga :) Jaja det återstår att se... :D

2007-10-19 @ 18:50:06
URL: http://leijons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0