En dagens

...titta så roligt jag har.

Dagens vill ha: Ben & Jerry ´s glass, men för långt till ICA MAXI
Dagens klädsel: Svarta strumbyxor, beige kort manchester kjol, svart v-ringad tröja
Dagens doft: Dior- Miss dior
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt
Dagens händelse: Jag har bakat!
Dagens låt: Ingen alls
Dagens planer: Ska ner på skolan om ett tag och gå igenom det vi läst i boken
Dagens saknad: Mamma & Pappa,
Dagens dummaste:  Alexander Väggö-nollan som apar efter Paris Hilton, stackars lilla pojke! http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1031455.ab
Dagens sjuka: Inte jag & Andreas iallafall
Dagens drog: ...de ni
Dagens roligaste: Inget speciellt...allmänt seg dag
Dagens köp: Ingredienser till min bakning
Dagens mat: Yoghurt & flingor, mackor och provsmakning av det jag bakade
Dagens humör: Inte på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0