Dagens köp- söndags godis!

Igen undrar jag vart tiden tar vägen? Känns som att vi vaknade nyss.

Igår bestämde vi att vi skulle gå till Ersboda idag för där finns Willys och jag behövde lite grejer som, konstigt nog, bara finns där. Sagt å gjort så har vi varit där nu och handlat. Var en bit att gå men känns ju skönt nu efteråt.
     Det vi inte hade räknat med var att det fanns godis för 39kr/ kg. Andreas blev helt tokig! Vi fick iallafall med oss en himla massa hem (såklart) när det nu var så billigt. Andreas gissar på att vi kommer ha det till onsdag! Jag tror att det är slut imorrn kväll :P

 dålig bild.

HÄR syns det bättre -

Hittade julmust också!  Lite väl tidigt? men den fick följa med hem den också.. - är ju så gott!


Det är väl vad jag har hunnit med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0