Dagens frukost

..usch känner mig inte bra för tillfället. Dagens frukost bestod av ett äpple tidigt på morgonen. Sen efter att vi hade varit och handlat var det bananchips & yoghurt på menyn och efter det lösviktsgodis. Vi som ska äta världens godaste middag och jag känner mig inte ett dugg hungrig, bara söt av allt socker.
    
  - Jag vet, vi kunde ha slagit till på hälften...men när vi ändå är ute och storhandlar!

Igår var skoj, satt först hos Neli i hennes studentkorridor. Drack vin, rökte vattenpipa, såg på idol, dansade (det kom efter några glas vin). Sen gick vi iväg på hawaii-tema-festen o det var inte så tokigt alls. Var där till strax före 00, då det blev dags för hamburgare o sen hem. Andreas var så snäll att han hämtade oss med Jelenas bil.


Nä nu måste jag ut på en promenad, antagligen själv. För Andreas säger att om vi ska göra nåt så är det tvätta. Har bokat in tid båda två men jag har verkligen ingen lust med det, så jag kilar ut istället. Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0