Beslutsångest

...snart ska vi iväg och träna, snart, väldigt snart. Måste bara borsta tänderna först.

Har sån beslutsångest idag! Vet inte om jag ska lägga ut nästan 4000kr (3800 exakt) på en vinterjacka, trots att jag köpte en dyr förra året... och året innan det..
     Visserligen är det en jacka jag kommer kunna ha flera år, men så har jag sagt varje år och ändå köpt en ny. Åhh vet inte alls hur jag ska göra, om det är värt det eller ännu ett dumt impuls köp.

Andreas beställde en ipod touch nyss för samma pris, så jag kanske också borde investera i något, men jag vet inte. Ska iväg och träna o tänka över det.
 
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0