Ännu en dag hemma

Det  suger verkligen att inte gå till skolan, att inte sitta där på föreläsningarna och bara lyssna,.. eller plugga på skolan. För här hemma hittar jag ju bara på en massa ursäkter för att kunna skjuta upp det. Fast å andra sidan är jag ju snart klar med det jag ska ha gjort till imorrn så det är lungt.
 
     Ingen träningsvärk har jag heller. Lyckades för övrigt göra 4*12 precis som jag hade tänkt mig..
Var hur jobbigt som helst på gymmet igår, varför? Inte för att det var tungt (det SKA det ju vara, vad är det annars för mening med att träna om det är lätt?) nää utan för att det var jätte dålig luft där inne! Gymmet är jätte stort, det var jätte mycket folk (alltså sjukt mycket) och luften var alldeles, äcklig.  Jätte varmt, svettigt och kvavt. Vi lyckades ändå ta oss levande därifrån med hjälp av en massa vatten.

Nä nu ska jag ta tag i det sista läsandet på det här kapitlet. Klockan 16 ska jag möta tjejerna på skolan och gå igenom lite av det vi läst & hitta på frågor.

     image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0