90KG!!

Ingen fara, trots att vi äter mycket godis (mest Andreas) så är ingen av oss i närheten av att väga så mycket.
     Meeeeen däremot, nyss då vi var och tränade så slog jag mitt personliga rekord (klart jag får skryta i min egna blogg!)  jag orkade 90kg i sittande benpress (går inte att ladda upp bild), 4*10. Rätt coolt tycker jag! Skitnöjd, Andreas satt mitt emot o var åskådare.  Fast  i fortsättningen ska jag minska vikterna o istället satsa på att göra fler repetitioner, kul grej.

Som vanligt är det korridors fika nu på söndagar, men jag orkar verkligen inte vara med. Är rätt slut i kroppen.
Istället sitter jag o dricker mitt chailatte té (latte betyder mjölk, så det är inget kaffelattete haha) å det luktar så mysigt, riktigt jul mysigt. Det sa de i korridoren då jag gjorde det också, pepparkakor o jul... jajemen! - går som sagt inte att ladda upp bild på det heller.  - Andreas hatar det btw! Han säger att jag vägrar erkänna att det är äckligt, men så är det faktiskt inte. Jag tycker att det var super gott nu då jag fick till det riktigt, men det är inget som jag skulle kunna dricka flera gånger per dag eller ens varje dag... men lyxa till det nångång funkar absolut!


Imorrn börjar jag 8.30, det suuuuger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0