Träning & mjukisbyxor


Tänkt på en sak ett tag nu men aldrig haft ork att skriva ner det, över huvudtaget har jag inte orkat skriva i bloggen. Men iallafall, alla killar som tränar går ALLTID två och två, två och två, två och två... vad är grejen med det? Haha, aja... kanske blir lättare att komma iväg om man har bestämt med nån att man ska iväg. Känns som att det tar längre tid då, för jag vet att då jag & Andreas går dit tillsammans tar det iaf längre tid än då jag går dit själv. Men han måste ju också träna! Jaa, måste såklart.. för att det är roligt!
 
     Sen en sak till, alla FULA mjukisbyxor killarna (inte sett nån tjej med de faktiskt) har på sig. hahaha, det är så fuuult. Oftast är det nån som...har lite större rumpa som tar på sig de.. och det kan bara sluta på ett sätt, att den ser ÄNNU större ut. Varför? Jo, för att de tar på sig byxor som har fickor på sidorna vilket faktiskt gör att det ser större ut. Så dyrt är det inte att köpa ett par träningsbyxor.. har man råd med ett träningskort har man säkert råd med andra byxor.
  Vilka problem jag har... haha, ne så farligt är det inte... men bara väldigt fult. Fast det är ingen som har sagt att man ska se snygg ut då man tränar... (men kanske ha ett par liite snyggare byxor bara, haha). Blir det inte ganska varmt i de där tjocka mjuksbyxorna också? hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0