Phish food

och den glassen som fick följa med hem blev . Har redan smakat och den var ljuuuvlig. Det är faktiskt små chokladfiskar i den också. 
     Det är iiiiiiskallt ute idag, lite varmare dock i solen. Lyckades gå till Ica Maxi från skolan och hann precis spring in och köpa en glass innan bussen kom. Var super lång kö inne på maxi men jag lyckades ta mi förbi, nej jag trängde mig såklart inte! Åkte med bussen ner till stan o hann precis med den som åker upp hit, hem till oss. Det åkte en jävla massa omvägar så jag hoppade av tidigare.. gick betydligt snabbare att GÅ den sista biten än åka runt halva Umeå.

     Har ätit supergod varm o mumsig soppa med mackor nu. Ska plugga lite innan Andreas kommer hem, sen ska vi ner på stan och gå på O´learys afterwork.


Haha va roligt det var då Andreas kom på mig idag JUST då jag tände en... han cyklade förbi precis i samma sekund.   
     Jag som skrytit med hur nöjd jag var över att ha sagt nej tack hela veckan, men så åkte jag dit idag. Då jag inte tackade nej. Aja, vadå.. det är fredag, man får tänja lite på gränserna.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0