Onsdag

Efter träningen åt vi vårrullar & ris med currykrydda....och det var hur gott som helst. Andreas kastade i sig sina och satt o suktade efter mina, som jag njööööt av. mums.
     Sen åkte jag iväg en sväng till Neli och träffade tjejerna där o Andreas var med Anders. men nu är vi hemma.. och det snööööar :) hur mysigt som helst!
     Ska se på mitt avsnitt av Gossip girl, som är en skit bra serie. Precis en sån där fjantig tjej serie som nån skulle sagt. But I looooooove it, den passar mig perfekt!


P.S. Matten som Andreas håller på med är..... jävligt svår! Rena grekiskan... eller vad är det man säger(?)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

..och jag som tycker att Matte B är svårt.. hmm!

2007-11-08 @ 09:58:36
URL: http://saippuakauppias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0