Jag ser det snöar

... åhh, äntligen har det börjat snöa här i Umeå, de senaste veckorna har jag tittat ut det första jag gör för att se om snön kommit... och imorse hade den det :)

     Var uppe klockan 07.00, jaa på en lördag. Kunde inte sova mer.. somnade runt 21.30 igår medan jag tittade på idol. Hade tryckt i mig godis, glass o julmust och sen däckade jag. Tur att Andreas väckte mig senare så jag fick borsta tänderna...
     Hunnit med att plugga en del och nu täntke jag gå ut en promenad i snön, lär väl få göra det själv... men har min ljudbok som jag lyssnar på.


Afterwork igår på olearys var super! Vi åt massa ribbs, kyckling vingar, majs & sallad. Vi fick verkligen valuta för pengarna.


Idag blir det bara en massa plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0