Inflyttningsfest

Igår var vi på inflyttningsfest, mycket trevligt =) Lägenheten var verkligen super- fin, nybyggt och allt var helt nytt! Ingen dålig investering det där av två studenter haha . Föräldrarna har nog ett finger med också..
    
     Började iallafall med att vi var här och gjorde oss i ordning o drack nåt glas vin. Sen skulle vi ta taxi dit för att vi hittade inte adressen på hitta.se (SÅ nytt är det) Taxin kom och det visade sig att vi skulle åka sisådär 500m, blev en billig resa och vi slapp frysa.

När vi kom hem var husfesten i full gång i köket / vardagsrummet, men det verkade snarare vara en spanjor-fest. För Spanien tjejen hade tagit hit halva landet verkade det som, alla stod o pratade spanska vad jag kommer ihåg. Andreas hade redan gått in och skulle se på American gangster, fixat och satt igång filmen. När jag kom in i rummet efter lite spring fram och tillbaka så hade han däckat haha. Blev ingen film där inte... jag åt upp min mat och somnade.

Vaknade nio imorse och kunde inte somna om, så jag gick upp och pluggade! Vem hade trott det efter en fest kväll? Satt och gjorde det fram till 13 ungefär då vände vi upp och ner på rummet och städade, sorterade tvätt (som JAG ska tvätta imorrn) diskade och handlade. Är nog dags för middag nu, jag som just ätit en massa choklad. Men Andreas ska göra hans goda köttfärssås så den går nog ner iaf ;o)

Bjuder på en bild från igår på min otroligt SNYGGA och nyklippta pojkvän! Enjoy!
image374

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0