Fars dag

Fars dag idag och jag får inte träffa min förrän på torsdag. Då vi åker hem till Östersund. Tjatar jag? Så mycket som jag längtar är det ingenting!

Jag fick min julmust, slukade hela  på engång, Andreas har fortfarande kvar lite.

Funderar på att sova nu. Känns som att jag inte tagit igen all sömn sen fredags.. eller lördag morgon blir det. Då jag gick upp så tidigt.

Andreas gjorde världens godaste köttfärssås idag! ÅHH så gott det var. Åt hur mycket som helst så jag är fortfarande mätt nu... men jäklar vad han fick till det :)

Imorrn har jag seminarium 12-15. Segt, tycker inte alls om att börja vid den tiden...tidigt funkar bäst för mig!

Lite bilder sen i fredags, sittningen!



... äh nu orkar jag inte mer, gick så segt.
Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0