Efterlyst!

Efterlyst nu, jag som väntat hela veckan på att se det men så har jag bara legat med datorn i knäet och gjort.. inget vettigt förutom pluggat då!

Till och med jag som är MORGONPIGG börjar få det lite svårt att ta mig upp på morgonen nu när det blir allt mörkare....ojoj inte bra. Måste ta mig i kragen.

     Dagen har gått snabbt, precis som alla andra dagar. Snart är det tenta, snart är det fest, snart är det sittning nr 2 med vinter tema, snart är det födelsedags-maskerad-jul-fest, snart är det dags för HEMFÄRD!
Men innan det är det först den här helgen som ska bli avklarad, imorrn ska jag bara vara hemma med min älsklings älskling Andreas (nee jag har ju såklart bara en älskling, det är Andreas... min älsklings älskling) och så kanske jag ska plugga lite, jo det borde jag göra. På lördag är det hus-fest här!  Jajemen, hela huset har en stoooor fest. Synd att jag inte ska vara här då! haha. För jag tänkte gå på inflyttningsfest hos en kille i klassen, med flicksen. Tycker det lockar mer... och imorrn ska jag ner på stan och hitta nåt fiiiiiint.

 (<-ingen smickrande bild, men kompenserar det med den andra->)

 sisådär ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0