Det där med facebook

Ingen aning om vad jag har det till egentligen. Har uppe några bilder men inget mer med det.
     Sen är det en del som skickar vänner förfrågningar som jag inte vill vara vän med.. haha, roligt va? Jag vill inte svara ja men det känns dumt att svara nej då jag vet vilka personerna är. Äh, jag struntar helt enkelt i att svara... töntigt, fegt, dumt eller vad som helst, men och?

Ska på föreläsning 13.15 till 16.00, känns rätt segt. Passar mig bättre att börja tidigt på morgonen då jag har svårt att hålla mig vaken speciellt länge på kvällen och somnar tidigt. Finns tyvärr inget jag kan göra åt det...

     Efter skolan ska jag ner på stan en sväng. Måste hitta ett par strumpbyxor till imorrn! Sen kanske jag får med mig nåt mer hem. Hudlotion från body shop har jag varit ute efter ett tag men body butter:et har inte tagit slut än, men det är liite kvar så jag skulle kunna slå till idag. Var förresten ingen höjdare tycker jag... luktar gott men inget mer än så!
     Får se om jag hittar ett par skor också.


Kommentarer
Postat av: evelina

håller med. fattar inte heller varför jag har facebook... knepigt du

2007-11-08 @ 10:25:43
URL: http://evelinafredbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0