Dagens köp

Idag har jag och Andreas varit på stan och handlat.. jag skulle egentligen ner för att köpa en ryggsäck, men vi kom hem med betydligt mycket mer!

 - doftar underbart. Bättre än alla body butter tillsammans!
 - bästa mascaran! Efter att ha testat i princip alla, från lancomé till jaa allt.. så är ändå den här bäst!
 - en riktig termos mugg! Andreas & jag köpte lika, i en friluftsbutik, förhoppningsvis väl investerade pengar.

 - dyr grej! Men läst en massa massa massa bra om den, måste ju ge den en chans.
 -min nya! Ingen HANDväska i världen är så snygg att jag ska förstöra mina axlar - rygg när jag går omkring med 10kg böcker på ena sidan..

 - Andreas köpte en very nice tröja, underwear, termosmugg, ansiktskräm, hårgelé och schampoo som jag valde.

That´s it. nu blir det godis & plugg.






Svar på Susannes kommentar - Neej för Guds skull det har jag inte glömt! Så tråkigt som jag hade efter att ha hängt där helg ut och helg in har jag nog aldrig haft. Krogen suuuuger då man är där helg efter helg efter helg...  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0