Dagens köp

Var nere på stan efter skolan... höll på att förfrysa mina fötter! men det var ändå mysigt på nåt sätt att gå runt nu när snön har kommit. och Umeå!! Åhhh vad jag älskar den här staden! Så underbar!
     Andreas skulle klippa sig men blev inte av idag.. hoppas faktiskt att det blir snart för han är jääävligt långhårig haha :P

Dagens köp blev
ett par strumpbyxor,
vita tofflor
skrivar-papper
 en rosa mapp
 liiiten häftapparat
och 72 bläckpennor (Claes Olsson är bra... gick lös där idag kändes det som, men den lilla granen fick vänta)
köpte en filt / pläd / överkast från Hemtex också som är SÅ mysigt (matchar tofflorna perfekt btw) Kostade bara en hundring, som Andreas var snäll och betalade, då Neli köpte ett nytt och annat till mig (efter en liten olycka) men jag ville ha ett vitt..

    

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen se på efterlyst. Efter det blir det till att sova... är så trött idag.

Btw hann jag inte in på Body shop, inte kolla på skorna jag tänkte heller & nagellack hittade jag hemma.
     Ovanligt att jag kommer hem med allt annat än det jag hade planerat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0