Brämhults & plugg

Fick avreagera mig lite i förra inlägget.

Har pluggat sen jag vaknade imorse, läst en massa i METODBOKEN.. dock är det som jag har läst INGENTING jämfört med hur mycket jag har kvar. Tänkte att jag skulle läsa lite till sen iväg och träna och såklart fortsätta läsa då jag kommer hem... en jävla massa läsning här!

image352

Världens bästa pojkvän köpte Brämhults- nypressade apelsiner till mig förut (söndags tror jag) hade nästan glömt bort att dricka den. Däremot har jag inte glömt hur glad jag blev då han kom hem med den. VI hade varit på affären men glömt lök, vilken vi kom på sen då det var dags för middag...då gick världens bästa älskling ner och köpte lök medan jag låg hemma o var grinig (jaa det var jag, över nånting) sen då han kom hem hade han även med sig nypressade apelsiner. Så många gånger som jag velat köpa men prioriterat annat, typ julmust.
     Pappa brukar alltid köpa massa sån där dricka men nu när vi måste betala allt själva så är inte det första prioritering då det är rätt dyrt med en sån.... men Andreas var så snäll och köpte.

     Poängen är att nåt så litet gör så MYCKET, alla töntar som inom er undrar varför jag skriver det här. Eller förresten sluta undra...haha.

image351

P.S: den är slut nu.
Fördelen är att den är så sjukt god.
Nackdelen är att man dricker upp den så fort just för att den är så god.
Slutsats - Måste köpa en ny till imorrn att ha under hemfärden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0