Back in Umeå

Helgen hemma var underbar, men hade gärna ägnat mer tid till att bara ligga i soffan och till slut somna där runt 22 tiden.. och sen bli väckt av pappa för att han är rädd att jag ska få ont i nacken då jag sover där.
     Nedräkningen är redan igång till vi ska hem igen, idag är det exakt EN månad kvar! Innan dess ska vi hinna med att plugga ihjäl oss till en ny tenta som kommer om inte alltför länge.

Funderar på om jag ska orka ta mig bort till iksu och träna! Känns lite tungt nu när det blir mörkt ute redan vid... jaa den här tiden!
     Andreas vägrar följa med också, fullt upp.. men man måste ta sig tid. Han står istället och betalar en massa för nåt som han inte utnyttjar. Nä fy vad besviken min pappa skulle bli om jag inte gick dit! Så nu tar jag mitt pick och pack & ger mig ivääg..
 
      På vägen hem ska jag köpa en tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0