Storsjöyran - 07

Då var yran och semestern över då. Fattar inte vart tiden tar vägen, känns som att jag mycket väl skulle kunna vara ledig en vecka till..för att vila upp mig från semestern. Fest från tisdag till lördag, det känns i kroppen och knoppen.  Det var kul att jag hann med yran i år, brukar annars vara utomlands vid den här tiden. Däremot hann jag väl inte med att se så många artister, men president talet missade jag inte. Somnade hos Mikaela runt 21- 21.30, både jag och Andreas.. men han hann vakna 23.50, så vi sprang ner och såg allt.

Idag är en sån där knäpp dag då jag funderar alldles för mycket på ifall jag har gjort rätt. Är jag redo att flytta hemifrån nu? Stå på egna ben. Flytta till en ny stad där allt är nytt. Har jag valt rätt utbildning? Är det vad jag vill göra? Är det vad jag vill göra nu?  Känner mig bara så sjukt stressad, som att det är massa saker jag måste hinna med innan flytten. Andreas börjar 25e augusti, ja en lördag, och jag börjar inte förrän 3e september. Så då blir det nog att vi flyttar upp nån dag innan han börjar, och det är inte speciellt lång tid kvar. Känner mig bara så stressad... och förvirrad. Hur kommer det kännas då jag varit borta nån vecka? Såklart kan jag alltid åka hem nån helg,men sen så måste jag tillbaka till Umeå och fortsätta. Egentligen tror jag att det kommer bli riktigt kul, en av de bästa tiderna i ens liv... och sånna här tankar och känslor går inte att komma undan. Är bara så glad att jag har Andreas vid min sida, utan honom hade det blivit svårare. Om vi bara kunde hitta en egen lägenhet där...

Andreas, vill göra allt för att inte göra honom besviken, ledsen, arg eller nåt annat än världens lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0