Första dagen efter semestern

...och det var jobbigare än jag hade trott. Jag var som en zombie när jag åkte dit imorse. Ännu värre var det nästan då jag skulle hem, sjukt trött. Jobbade med en annan idag som pratar hela tiden, vilket bara var positivt; höll mig vaken och fick tiden att gå snabbare. Lyckades dessutom ta mig därifrån en halvtimme tidigare.

      Tittade förbi min älskling på vägen hem, som hade blivit lite bättre efter min mirakel-citron-kur... jajemen, tack vare mirakel kuren. Skönt att vara med honom, muppa sig och skratta en massa, alltid lika underbart.


Somnade i soffan direkt efter middagen i nån timme, det var riktigt skönt. Tänkte sova vidare men då lär jag ju aldrig somna ikväll.

Den här veckan är inte roligare än att jag jobbar:
Onsdag: 11-17
Torsdag: 7.30-15.30
Fredag: 11- 17.  Skit trist, jag vet.

Om nån känner att de skulle vilja jobba som personlig assisitent i Aspås så finns annonsen på ams hemsida. Hoppas dom hittar nån riktigt bra, för trots att jag inte trivts den senaste tiden så vill jag att lilla tanten ska ha det bästa.

Nu ska jag äta vattenmelon och läsa min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0