Back to work

Efter X antal påminnelse sms " Tisdag 07.30", samtal (som jag vägrat svara på) och röst medelanden (som jag var tvungen att lyssna på) så ska jag tillbaka till jobbet imorrn. Som att jag nu på något underligt sätt skulle kunnat ha missat det. Känns inte vidare kul då jag börjar vänja mig vid att sova länge, tungt att gå upp 06.20 då... men det är bara i 9 dagar till.

Sitter och tittar om jag ska ge mig på att beställa fler böcker, har ju ändå inget vettigare för mig just nu. Borde spara pengarna till Umeå visserligen, men pappa var så snäll och betalade dom två sista gångerna jag beställde så känns som att jag har råd med en gång själv.

Var bort till min älskling som är dålig nu, ont i halsen och allt det där. Tog med mig lite gott och nyttigt... och han fick i sig det mesta, apelsin, citron, melon, blåbärssoppa och såklart cola. Det sistnämnda kan jag tänka mig gick lättast.

Hittat en dator jag vill ha och behöver, men det finns tyvärr inte i lager nånstans.... börjar oroa mig lite för vad jag ska ha för nåt i Umeå och jag inte får tag på en snart......alla dessa Umeå tankar.

Ska kika efter fler böcker nu och sen läsa min som jag längtat så mycket efter: "P.S: Jag älskar dig! - Cecelia Ahern" , som verkar vara bra.          
               
                                                                             image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0