Träning som träning

... sitter just nu o ser på en dokumentär på fyran om muppar som är med i "ätar tävlingar". De TRÄNAR inför sånna tävlingar, genom att äta! De äter en massa för magsäcken ska töjas ut så att de får ner så mycket som möjligt på snabbast tid, usch. Skummaste av allt var att den var en liten kvinna på 45kg som tydligen hade vunnit över nån stor jätte. 
     Skitsamma hur hon kunde vinna, utan varför hon ens vill ställa upp i en sån tävling? USCH. Ok att tjockis gubben förstört sin kropp, men måste hon vara lika knäpp? Nä fy, inte nog med det , 20korvar med bröd = 6000kcal, hallå sextusen kalorier! Det är flera dagars kaloriintag - behov. 
1 korv / 36e sekund.
800g smör på 8 minuter.
65hårdkokta ägg på 6minuter 40 sekunder.
     Visserligen var ingen av "mästarna" överviktig med fet mage, utan de var normalviktiga personer som hade tränat sin magsäck att töja ut sig men usch i vilket fall.

image442  - Söt kille va?


Själv har jag inte tränat  på över en vecka o känner mig helt... jaa, helt otränad. Det börjar kännas som att jag är med i en liknande form av ätartävling då jag inte gör så mycket just nu, förutom morgon rundorna då :)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0