Så snälla vi är

Åh vad jag har ont i nacken, det är bara för att Andreas alltid ska trycka in sin arm under min kudde...mysigt men jag får så ont i nacken varje gång.
     Fast enligt honom beror det på att jag somnade i hans knä igår då vi tittade på film. Som vanligt ja, försökte verkligen hålla mig vaken och hade lyckats OM inte filmen varit så konstig. The kingdom, den hade säkert varit bättre om jag hade hängt med lite bättre i den.

  Igår när jag satt med tjejerna på skolan så var det tänkt att vi skulle plugga, haha blev ju inte mycket av det.. 5 tjejer som ska plugga... nää, inte när det finns så mycket annat att prata om. Blev istället en himla massa kopierande.

Åter igen är min älskling världens bästa.. han köpte choklad till mig igår som jag var så snäll och delade med mig av till honom, men då är han så snäll att han hade lämnat kvar en del av sin, som jag fick. så sött!
     Jag är så snäll att jag köpte julmust till honom, som jag nu har druckit upp :)

Back to work......gossip girl- tittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0