Rea eller inte

Har sprungit runt på stan både igår och idag och intalat mig om att jag kanske kan hitta nåt under rean, men inte då. Ingenting har fått följa med hem! Däremot en rosa mössa, en kofta, massa te och två böcker har inhandlats men INGENTING från rean.  Hittar helt enkelt inget jag vill ha nu när jag blivit EKONOMISK och insett att det är bättre att köpa ETT dyrt plagg än TRE som jag kommer använda en gång var och istället räkna PrisPerGång man använder det.
     Supersmart! Tyvärr var det inte jag som kom på det, men jag är smart nog att hänga på och följa det.


Nu ska jag fortsätta läsa min bok som får en att bli så äcklad av Mc donald´s mat att ingen vettig människa skulle vilja sätta sin fot där igen, eller tugga i sig deras hamburgare, någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0