Julafton & juldagen

Igår var det en helt perfekt dag, pappa var ledig  hela dagen och det är det viktigaste. Vi (jag, mamma & pappa) lagade en massa mat, åt o umgicks alla tre. Kunde inte haft en bättre dag. Ett extra plus var att jaf fick pengar till mobilen, hyran betald o pengar.
     Efter middagen åkte jag till Andreas ett tag. Min älskling var såååå fin, super fin, pirrade i hela kroppen för att han är så underbar, världens bästa. Vi pussades, bytte julklappar vi två bara o sen var jag med under deras julklappsutdelning & sen blev det hemfärd. Andreas åkte iväg o spelade lite poker & jag åkte ut en sväng med mamma & pappa.
     När vi kom hem satt vi o såg på film tills jag slutligen somnade i soffan.. som vanligt. Älskar att somna i soffan här hemma. Dessvärre var det ingen som väckte mig inatt men jag vanade utav mig själv o övervägde att ligga kvar... men nää, flyttade över till mitt nymöblerade rum (flyttade sängen från ena sidan av rummet till den andra).


Det kunde inte ha varit bättre igår.


Fick för övrigt det jag önskade mig av Andreas(efter att ha gjort om min önskelista ett par gånger), presentkort på MQ, presentkort på spakliniken, body lotion & bus.-spray  & en liten present av hans föräldrar  också :)

Nu ska jag och mamma ut en sväng & ikväll blir det marité. Hade helst av allt varit på olearys, men icke sa nicke, så blev det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0