Ingen mellandags rea idag

Sitter här och äter en massa halstabletter, har så sjukt ont i halsen. Inte för att halstabletterna hjälper så mycket men de är goda iallafall.

Igår blev det utgång, hade sett fram emot den dagen / kvällen bra länge men sen då den kom var det inte så mycket mer med det. Visst var det roligt och så, men inget super speciellt.
     Kvällen började med att jag hade glömt min biljett och blev knäpp då inte varken mamma eller pappa hittade den hemma. Slutade med att de fick komma och hämta mig så jag fick leta själv och jag hittade den... i en annan väska än den jag hade med mig. Fick skjuts tillbaka, drack upp mitt vin & gick in på marité. Där inne var den inte nån höjdare så jag & Andreas gick upp på kebab city å sen åkte vi hem.
     Det var den kvällen, usch vad negativ jag låter... men det är helt enkelt inte så värst roligt på krogen längre, jag har bara lite svårt att komma ihåg det då jag är på väg dit efter några glas vin.

Imorse då jag vaknade tog jag en låååång promenad, hur skönt som helst. När jag kom hem somnade jag ett tag  sen har jag bara legat och läst. En skön dag, ingen rea blev det. Det får vänta tills imorrn,

Nu ska jag fortsätta med mina halstabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0