Helgen

Fredag, var vi hemma hos Stefan o såg på film (Sunes sommar) spelade kort å drack gott. Skulle in på krogen sen, var där ett tag men det söög så vi for hem. Riktigt trevlig kväll förutom krogen som.. jag vet inte, inte är så rolig längre.
 


Lördag, igår satt vi först hemma hos oss och drack lite vin o sen gick vi bort till en kille i klassen som fyllde år. Det var skoj men blev en tidig kväll för Andreas som rullade hem runt 21. Jag stannade ett tag men då alla skulle på krogen blev det hemfärd för mig till min älskling..




och så en liten puuuuss


Nu har vi just varit på affärn och handlat mat. Lussebullar å julmust fick också följa med hem, älskar lussebullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0