Glögg-drickande

Ligger i sängen nu, funderar på om jag ska ta och sova snart så att jag kan gå upp tidigt imorrn och plugga.
     Suttit och gjort gjort en hel del idag & repeterat så det blir väl samma imorrn och så vidare..


Andreas köpte glögg idag när vi var och veckohandlade, jag ville absolut inte ha för jag kommer ihåg sist då jag drack så var det sjukt äckligt. Men så skulle han göra lite till sig och jag måste ju smaka.... och det var riktigt gott! Inte alls sådär äckligt och starkt som det jag drack sist (första å sista gången då trodde jag)... slutade iallafall med att vi drack upp allt som var i flaskan, gött!


Längtar hem gör jag också.

Kommentarer
Postat av: Martin

'Tack!
Andreas.. vilken helylle kille :D

2007-12-03 @ 21:18:54
URL: http://inteokej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0