Böcker - klänning ?

Oj, igår dag efter tentan fick jag för mig  (och ur mig) att "nu kan man ju typ ta jullov" (som för övrigt består av inte mindre än FEM artiklar att leta fram och jobba med), HA, vad jag har fått äta upp det...flera gånger om idag. 
     Började på sista momentet idag, full fart. Tre texter på 28 A4 sidor - varav 24 är på engelska - som ska vara färdiglästa till imorrn för att vi sedan i grupp ska kunna besvara en massa frågor.  
     Skönt att jag har läst 20 av de och så har jag hunnit med att städa badrummet OCH tagit en dusch. Utöver det hann jag se lite av topmodel, (men missade precis vem som åkte ut) laga supergod middag, äta super-god middag, ligga å vila och klockan är ändå bara 23.24. Snacka om effektiv! och så...

     ...var jag en sväng på stan också efter skolan (som slutade 16 ), dock inget roligt stan besök! Jag var nämligen tvungen att köpa två böcker på ca 540kr! Det söööööög. Speciellt då jag hade hittat en fin klänning, hade varit perfekt till... till allt typ.
     Böcker , klänning, böcker, klänning, böcker, klänning...BÖCKER, det är ju såå mycket roligare! Klänningen kommer jag bara använda en gång, böckerna kommer jag ju läsa massor av gånger... haha visst visst.
BTW så köpte jag de två sista och det är knappt nån i klassen som fått tag på böcker, surt..



Igår kväll var en väääldigt rolig kväll. Vi satt nere på stan o drack vin, vatten och åt jordnötter. En himla massa skratt, dans och prat.. och ännu mer av det. En perfekt efter-tenta-kväll!

Funderade på om jag skulle ta med en av böckerna och läsa i sängen, (ska läsa 170 sidor i ena o hela andra, så jag har ju det jag gör) men nää, det blir inte av.  Andreas är så duktig och sitter å räknar en massa svår matte.

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0