Vända tillbaka dygnet?

Borde egentligen göra kväll snart, men är inte ett dugg trött. Vet inte alls vad det är... på dagarna känner jag mig helt slutkörd sen kan jag inte sova på nätterna. Åkte från jobbet 12 idag, orkade verkligen inte vara kvar. Det är så sjukt tungt och jobbigt... och jag är bara såå less. Inga pengar eller erfarenhet i världen är värt det här. Så glad att jag slipper det om 6 dagar, men först ska jag stå ut dom jävla 6 dagarna. Har äntligen fixat möte med chefen / arbetsledaren / arbetsgivaren... eller vad människan kallar sig, har hört lite allt möjligt. Skönt iallafall, då ska jag skriva under mitt uppsägnings papper och fixa lite till, men däremot får jag ingen sovmorogn imorrn, vilket jag skulle haft annars då jag börjar 11. aja, får ta igen det i helgen. Känns som att jag vänt på dygnet av nån anledning, måste försöka fixa till det så fort som möjligt.

Det gör inte saken bättre att jag och Andreas sov nån timme idag. Han såg på film och jag läste, helt plötsligt var båda hur trötta som helst, fast vi absolut inte skulle sova. Blir lätt att somna sen....


...och batterierna i fjärkontrollen är slut så man måste gå fram till tv:n och byta kanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0