Trognaste kunden?

Vet inte varför jag gjorde det egentligen, har massor som jag inte läst, men jag beställde fem böcker till från bokus. Dom senaste två månaderna känns det som att jag verkligen är deras trognaste kund, så mycket jag som beställt därifrån.

* Packad
* Att älska som en porrstjärna
(jajemen, den fick följa med i korgen!)
* Grevgatan 22
* Där regnbågen slutar
* Små citroner gula




Nu är det bara en tv som fattas, annars blir jag / vi utan uppe i Umeå. Min som jag har på mitt rum nu går det inte ens att koppla in dvd i. Fast jag har överlevt då jag faktiskt haft två stycken för mig själv, eftersom en viss Johan bestämde sig för att skänka sin mini-tv till mig för några månader sen. Schyst, så nu har dom två stått bredvid varann ett tag.

                       
                                                 Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0