Super-duper-bra-dag

Sundsvalls trippen med mamma var hur lyckad och kul som helst, länge sen jag skrattade och hade så roligt... trots allt som hänt.
Kom hem för ungefär en timme sen. Har packat upp och  duschat nu. Känns som att jag borde gå och lägga mig snart, även fast jag är ledig imorrn. Tog på krafterna att gå omkring i flera timmar, skit ont i fötterna och ryggen. Sen var det lite halv jobbigt att köra hem, men kul det också.. lyssnade på bara en massa bosnisk musik och sjöng med :)
Har tagit en del bilder också, det har vi. På grund av att Johan dissade sönder mina party-brillor kunde inte jag ha på mig dom, men mamma blev glad och tyckte dom var fina och passade, eller drog hon bara på sig dom då vi tog kort? hihiiiiii

              



Fick paket avin idag och pappa var så snäll och åkte från jobbet för att hämta ut datorn... som kommer först imorrn!! Jag hade så stort öppnat brevet och allt, men inte läst datumet och inte pappa heller. Har varit med om det här en gång förut också, samma misstag. Annars brukar jag vara bra på att komma ihåg att skiten kommer nån dag före... var väl för uppspelt nu eller nåt,  men imorrn så :)



Måste hinna med att beställa tårta också till på fredag som jag ska ta med till Aspås. Inte för att fira att jag slutar (haha eller) utan för att fira den tiden vi haft tillsammans där. HAha ja, vart får jag allt smart ifrån? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0