Sovmorgon och mardrömmar

Oj, idag är det bara 21 dagar till flytt... har redan varit inne på www.adressandring.se och kikat vad man ska fylla i.

Skönt att få sova ut lite imorse, var så sjukt trött efter att ha fått kliva upp så tidigt igår. Andreas  ringde och väckte mig runt 07 för att fråga om han skulle åka till jobbet imorse även fast han var sjuk fortfarande. Slutade iallafall med att han åkte iväg, bra gjort av honom trots allt =) Själv somnade jag om på engång.
     Drömde hemskaste drömmen inatt, huvva. Ingen aning nu vad den handlade om men vet iallafall att jag blev väldigt mörkrädd och hade tv:n på resten av natten. Lampan hade det blivit för ljust med.



Ska skynda mig iväg till jobbet nu. Det här i mina skogsgröna byxor, grön t-shirt ( plus våran matchande gröna bil! ), vitt linne, grå strumpor, gympa skor, svart jacka, svart väska. Snabbt som tusan, så jag inte kommer för sent..för då rubbas alla rutiner. suck


Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0