Söndag som söndag, vad man än gör

Trots att jag har haft en del att göra idag så märks det ändå på nåt sätt att det är söndag, allmänt seg dag.
Har iallafall hunnit med att packa in en del i bilen, var tvungna att ta ut två säten längst bak för att få plats med grejerna. Dom två i mitten är kvar så att alla tre får plats i bilen imorrn; jag, mamma, pappa.
Såhär såg det ut efter att vi packat in en del... har dock  fortfarande inte fått med allt, + cykeln som ska med.



Lutar åt att det kommer bli jag som kör imorr. Pappa ville att jag skulle leta fram filmer till honom som han kunde titta på. Hmm får väl se hur det blir, skulle va skönt att slippa det ett tag... efter alla turer fram och tillbaka till Aspås.
Fick veta att pappa känner nån / några där uppe så det lär ju underlätta lite då vi ska hitta.

Såg sista avsnittet av Bachelor idag, jaa tänka sig att jag satt och tittade på det, men det gjorde jag ( varje söndag till och med), och  idag kom det en eller två tårar också! Vet inte om det var för att jag var glad för att han valde tjejen jag höll tummarna för, eller för att jag var ledsen för deras skull då det med största sannolikhet inte kommer hålla i "verkliga livet".  Klart att dom trivs i sagovärlden dom får uppleva på tv, men sen är det lite annorlunda... speciellt eftersom dom bor på heeelt olika ställen. haha jaja.


T.o.m adressändring har jag gjort. Så det börjar ju kännas lite verkligt...

Tänk om jag får fnatt och vill dra mig ur allting? Bara strunta i det stora steget,
stanna kvar hemma där det är tryggt och inte göra ett skit? Nä det ska jag väl
inte behöva hända. Men som vanligt blir jag nojig och tänker på alla dom här knäppa sakerna .
Får väl trösta mig med att dom flesta velar nog lite fram och tillbaka och är lite osäkra i början,
blir ju så då det är nåt nytt och okänt.

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0