Snart på väg

Tittade på postens hemsida vart datorn är, tydligen borde jag kunna hämta ut den idag. men på hemsidan har det hela tiden stått att den inte finns i lager än, skumt.... men jag har fått bekräftelse och allt från dom ändå. Kanske inte har uppdaterat sin hemsida eller nåt. 
I vilket fall hinner jag inte hämta ut den idag. Jag och mamma är snart på väg och lär ju inte vara hemma förrän ikväll då blå center har stängt. Kanske pappa kan göra mig en tjänst, får se.
Tänkte att vi kunde åka upp till Umeå idag istället för Sundsvall, och då ta med lite grejer... men nä, eftersom jag behöver lite mer så är det väl lika bra att inte åka upp dit.

Roligt att varaenda nyproducerad tvåa (50st lägenheter totalt) som dom släppte igår (och vi så stort änmälde oss till efter två min) redan gått åt. Aja kan inte deppa ihop för det, som pappa sa, "det kommer fler" :)




"You're way too beautiful girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0