Snart är det dags

Har tagit ett varmt och skönt bad, hunnit fixa allt nu.... så imorrn är det dags. Andreas pappa kommer förbi och hämtar mig och min saker som jag skrapat ihop.   Mina känslor och tankar har gått upp och ner, fram och tillbaka, hit och dit, men just nu känns det rätt lungt.
Var iväg imorse och köpte två kontors / dator stolar till mig och Andreas, dom som fanns i rummet  var inte de skönaste. Sen hittade jag gardiner och lite små saker..... var så sjukt nervös idag så jag kanske fick med mig nåt som egentligen inte är så nödvändigt men säkert användbart.
Hjälpte Andreas lite idag, men satt mest och läst igenom hans utvärderings papper från olika utvecklingssamtal då han gick i sjuan... och det var roligt. Skrattade jag vet inte huur mycket. En del saker stämmer fortfarande; lat(?) haha, "dålig humor" ( bra för mig iofs som har precis samma), svårt att sitta still (då han börjar bråka med mig :P ) men en del stämmer verkligen inte... som t.ex att han skulle ha dåligt tålamod. Nä, han har en massa utav det, tur för mig.  Läste också att han skulle ägna sig mer åt skolan och mindre åt att rita...ehum....nåt knäppt....hahah, jävlar vad vi skrattade då jag läste upp det. Att han satt och ritade en massa sno**ar  och skrev bajs överallt. Haha, men han var ju så liten då.
Hittade en del klasskort också och han var såå söt.  Min älskling

Hann med att läsa igenom en del egna gamla grejer, dagböcker och resedagböcker som jag haft med mig och skrivit då vi varit borta.  Massa minnen som kom upp, en del bra och en del som var... mindre bra. Fast det var skooj.

Nu ska jag kolla runt lite sen försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0