Rolig återträff ikväll

ZzZzzzz...skit trött nu.

Varit med Hanadi hela kvällen och det har varit hur kul som helst. Kommer inte ihåg när vi träffades sist. Var väl kanske förra  året då vi slutade skolan(?)  Inte haft så mycket kontakt den senaste tiden men allt var precis som vanligt då vi träffades. Pratade massa gamla minnen, åt godis, rökte och hade hur kul som helst. Satt nere i badhusparken ett tag men det blev för kallt så vi gick upp till en kompis lägenhet, sen åkte vi hem till henne ett tag. Blev nog några godisar för mycket för båda mådde lite illa efteråt.. men gott var det.


Tidigare idag var jag på stan med mamma å handla. HIttade en hel del fint, bl.a en klänning. Hur fin som helst...

Annars höll jag på och packade i flera timmer. Usch, visste inte att jag hade så mycket skräp inne på mitt rum. Kläder som jag inte använt mer på ett år fick åka ner i sopsäckar. Har jag inte saknat dom på så länge lär jag knappast göra det sen heller. Allt som allt blev det iallafall 5 kartonger med kläder jag packade ner. Då är inte jackor, skor, underkläder och kläderna som ör i tvätten inräknade. Vet inte riktigt vart jag ska få plats med allt på 20kvm men det löser sig nog. Ska försöka fixa resten imorrn kväll och sen får pappa packa in allt i bilen, för på måndag morgon bär det av. Kommer iofs hem på kvällen och åker upp med Andras på onsdag men kan ju vara skönt att ha fått med så mycket som möjligt på mån.

Tror jag ska ta och borsta bissingarna nu och lägga mig o läsa Solo tidningen jag köpte förut. Socker- kicken från allt godis har gått över så nu är jag ganska trött...

Byee

Saknar min älskling.


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: jo faktiskt. :/ men jag har nog inte råd att köpa en i äkta guld :P

2007-08-19 @ 12:11:45
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0