Månadens filmtips

... eller årets, för bättre än såhär kan det knappast komma nån av de resterande månaderna iallafall. Har lyckats håll mig vaken under ännu en film. Vet inte om det beror på sockerkicken från daimkakan eller för att vi just har sett världens värsta / bästa (beror på hur man ser det) film, Vacancy. Verkligen läskigaste och hemskaste jag sett på ett tag... och då har jag o Andreas legat i och sett en del den sista tiden. Den här tar verkligen priset. Hoppas bara det kommer en fortsättning, för sådär kan den ju inte sluta.


image37

Btw, imorrn är det torsdag, om nån mer än jag hade missat det... har fortfarande inte använt mitt presentkort jag fick då jag fyllde år.  Känns som att det är dags att utnyttja det, men när ska jag hinna? Måste boka tid innan onsdag, måndag går bort helt och kortet går ut i oktober, efter ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0