Havregrynsgröt m. honungsmelon

Just ätit middag, lax-sallad... mmm precis så gott som det låter, mums.

Var uppe till 03.30 inatt, kunde inte alls sova. Ett under att jag ens lyckades somna , var hur pigg som helst. Kan bero på att jag var så smart att jag satt och sög i mig en massa cola mitt i natten. Vaknade iallafall 09.30 lyckades somna om i hela 45 min. Sen gick det inte mer, fattar inte. Vaknar alltid mellan 9.30 -10.30 oavsett hur sent jag lägger mig. Med undantag om jag måste upp tidigare eller om Andreas fortfarande sover, för då är det inge kul att vara vaken själv.

Till frukost provade jag nåt nytt, havregrynsgröt med små honungsmelons bitar (och mjölk såklart). Det var väl sådär. Inte så värst gott men det var den enda frukt vi hade som kanske skulle kunna passa till. Äpple, vattenmelon eller vindruvor kändes inte lockande och nåt måste jag ha. Annars står banan överst på listan, men både det, sylt och russin var slut här hemma. Aja min nyttiga gröt gick ner iallafall.

Åkte bort till min älskling sen, som ringde mig från sängen precis då jag klev in på hans rum. Det var väl bra tajmat? ( thai - mat, time - at ) världens finaste älskling som inte klivit  hade upp än.. Ska vara utan honom hela helgen, kanske andra eller tredje gången sen vi träffades att vi är utan varann en hel helg. Men det är helt ok, vi flyttar ju på ons.

Undrar om jag ska orka till frösön och hämta cykeln eller om jag ska ta bussen dit och sen cykla hem? Var så smart att jag lämnade kvar cykeln där då jag var hos Johan förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0