Glass glass glass i stora lass..

Har just ätit upp det sista som fanns kvar av glassen... hur gott som helst. Konstigt att jag blir som mest sugen på nåt onyttigt så fort jag sitter vid datorn. Gör ju inte saken bättre att den är bärbar = sugen jämt och överallt.

Dagen började med att Andreas vaknade före mig, tror inte det hänt förut(?), coolt. Sen höll han på med datorn, för den vägrade göra som han ville, nu är den iallafall fixad.
Åkte iväg å hämtade mina böcker som dom tydligen vägrade leverera hem för paketet tydligen var för stort... men det har ju gått bra alla andra gånger. Aja skitsamma, däremot var det lite mer störigt att det fattades en bok, den jag sett fram emot mest..
Blev så less, men kom på att jag skulle åka ner och köpa skorna jag kollat på hur länge som helst :) ville verkligen ha dom och de var värda varenda liten krona. Men när jag kommer ner så är dom såklaaaaart slut i min storlek!! Hittar dom ingen annanstans (ett eller två ord?) heller.
Däremot lite annat..

                                                                             


.... men fan vad jag ville ha dom där skorna, varför köpte jag dom inte tidigare?


Fyller år snart, 26e oktober (jag och pappa)
har kommit fram till att jag önskar mig:

* Sex and the city - skoboxen
* Rosa morgonrock
* Frukost på sängen


.... återkommer med mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0