Första Umeå resan

SKönt att äntligen vara hemma. Lämnat de flesta grejerna nu.... hur fin stad som hels, det vi såg. Tog ett tag att hitta till Mariehem, sen tappade vi cykeln på vägen men allt annat har gått bra. Fick fast den till slut men kunde ha slutat på ett helt annat sätt med tanke på att vi hade en bil bakom oss, men allt gick som tur var braa. Efter att vi hade stökat klart så var vi ute och åt med pappas kompis och has flickvän, det var hur kul som helst... och gott! Åkte därifrån runt 20 och efter några stopp varvi  hemmma runt 00.30. Ska på stan imorrn och köpa gardiner och kanske nåt mer sen så är det nästan onsdag.


 packningen.    Mamma & jag i Strömsund  
 Jag + Strömsund    Jag + STrömsund, utanför dörren där vi bodde fööörut. 
    Pappa ska sätta fast cykeln.     Cykeln på plats.  
 Framme!     Infart till Mariehem      
 Korridoren, öppna dörren är min                                           
  Köket     Köket igen    Vardagsrum / matrum  
  Rummet före    Rummet efter     Badrummet
 Rummet före    Rummet efter (sängen flyttad)        

    Från mitt fönster               Gott var det!  

                                                  Rolig gubbe som väntade på bussen...


De här bilderna får duga, orkar inte mer nu. Gonaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0