Film helg

Helgen har gått lika snabbt som vanligt.. vi har lyckats se två filmer (Harsh Times och Beneath) och jag höll mig vaken under båda, konstigt nog. Det brukar gå bra när det är en skräckfilm, vilket det var igår kväll, annars är det alldeles för skönt att somna till en film för att jag ska orka hålla mig vaken. Den andra såg vi imorse...



Håller på o letar för fullt efter ett tillräckligt stort USB-minne och en diktafon, utan resultat än så länge.



Min nya dator funkar alldeles finfint, sen är det plus att nån i närheten har trådlöst som jag får låna :)



Förresten är det inte alltför lång tid kvar tills vi flyttar nu, jag blir hur nervös som helst när jag tänker på det. Ibland känns det som en impuls grej som jag fått för mig skulle vara skit kul, sen får jag panik när jag inser vad jag gjort... och att det kanske bara var en impulsgrej. Men så är det såklart inte, jag har velat det här sen jag tog studenten. Det lät lite skumt, men jag kom inte in på det jag ville förra året, vilket iofs är tur nu för att det är inget jag skulle vilja läsa nu. Därför känns det ibland som en impuls grej då jag har lätt för att ändra mig om en del saker... fast nu vet jag att jag har gjort rätt Bara det att det finns så mycket att välja bland i denna stooooora värld.. Är bara väääääääääääääääldigt nervös. Tur att jag har min älsklings- Andreas vid min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0