En del flyger iväg

Har för övrigt haft en bra och mysig helg. Tiden bara flyger förbi... och en del bara flyger iväg. Inte så länge kvar till Umeå, är såå nervös, men det ordnar sig. Dom lägger för övrigt ut fler lägenheter...inga sunkiga RUM, utan hela lägenheter f.r.o.m imorrn, man kan ju alltid chansa.

Datorn är redan skickad och på väg till mig, så nu väntar jag bara på den.. om det inte blir nån försening eller skit. Jag som alltid nojjar över skitsaker.

Jobb imorrn, vet inte hur jag ska orka. Tanken att sjukanmäla mig tis- ons har slagit mig, igen, men jag lär väl vara för feg, som vanligt.


Min ipod vägrar sammarbeta med mig, blir galen.


image12


Har aldrig skrivit r.i.p, eller nåt åt det hållet... inte behövt det förut.

P.S jag älskar dig ... det gör jag - och boken var den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0