Sjukgymnastbesök och Acne

Igår - tisdag - blev det en sväng till sjukgymnasten. Var där över en timme för 400kr, rätt bra pris då jag kände mig riktigt nöjd när jag gick därifrån. Han töjde, vände, vred, sträckte, ritade, killade, knackade och använde sig av sin lasermaskin. Jag fick också ett recept på övningar jag ska göra vilket är väldigt tacksamt då jag är VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT skeptisk mot mediciner. Gick på en 10dagarskur nyss som inte hjälpte ett skit!   Ordet kortisonspruta dök också upp, men det är inte ens ett alternativ! Aldrig i livet!

Så, imorgon är det dags för ett besök till. Lite nära inpå kan tyckas men jag är nöjd! Ska ge det där besöket en chans och sen vänta tills jag är tillbaka från Östersund (åker hem mellan 1-5maj). Fungerar det inte så är min sista utväg akupunktur.. och det är jag väldigt sugen på faktiskt. Har läst mig till att det är det enda som vetenskapligt fungerat.. bara det faktum att jag LÄST det kan ju påverka mig och min höft iofs..hmm.



I vilket fall så kändes det faktiskt lite lättare- bättre(?)  tidigare idag då jag var ute och rastade skoinläggen och höften. Blev en promenad till stan där Acne hade utförsäljning. Mycket trevligt då jag älskar deras jeans :) Ett par nya fick följa med, en t-shirt och en lammullströja.  Imorgon efter sjukgymnastbesöket ska vi dit igen o kika (de har påfyllning varje dag som ju inte är fy skam.)...jag, min höft och inläggen möter upp Andreas, Stefan och Alex.  Ska försöka klämma in Whyreds utförsäljning också.. i jakt på basplagg är ju de här utförsäljningarna perfekt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0