Måndag

Idag hämtade jag ut skoinläggen och blev 1800kr fattigare!  Det var inte kul att veta att pengarna försvann poff och jag frågade om de hade studentrabatt eller naprapatrabatt, men icke på inlägg! Aja jag har varit och rastat dom och jag är SUPERNÖJD. Känns som att höften rättas till och "sitter på plats". Det känns som att det svider lite men det är nog för att det äntligen rättas till.


Skickade iväg en beställning på 7 produkter (+ att man fick två for free, så 9 totalt) från Yves Rocher, verkade vara mycket bra grejer och där hittade jag  även studentrabatt! :)



Nu har jag ätit en massa nötter... lite dumt då jag ska sätta igång med middagen om sisidär  45sekunder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0